Rambles de la vida

Rambles de la vida
Pagès Editors
Lleida
2021

Davant l’atemptat del 17 d’agost de 2017 a les Rambles, aquestes Rambles de la vida són una pregunta, una invocació als àngels de les Rambles, a llur ànima ferida que cerca curar-se, perquè mirem ànima endins i d’ella traguem totes les Rambles que som. Una invocació per a ser, i alhora un recorregut, un passeig per la vida a través de les Rambles i una meditació sobre ella que l’autor comparteix invitant-nos a fer cadascú el nostre, amb l’esperança de fer amb altres gotes el mar, de contribuir al fet que qui les llegeixi tragui, traguem fora les Rambles que ens habiten endins, fer entre tots les Rambles de la vida, de les Rambles poesia, de les nostres Rambles les Rambles.

 

Reflexions en forma de poesia a partir dels versos escrits per l'autor per iniciar el llibre de condol que durant dos dies es va mantenir obert al públic a Andorra , i de les impressions del seu recorregut per les Rambles ferides el 26 d'Agost, a partir del qual s'il-luminen i encarnen aquestes Rambles de la vida, en un procès creatiu que l'autor ens explica, junt al propòsit i sentit de l'obra, a l'assaig introductori "Claus per ramblejar les Rambles de la vida", que podeu llegir a continuació. Escriure aquestes Rambles de la vida va ser per ell, com ens diu,  un acte de recerca de l'ànima, de la curació de la seva ferida, resposta a les preguntes sense resposta; d'afirmació de la vida i l'esperança. Esperança que llegir-les també ho sigui: amb ella ens convida a recórrer-les, i amb el desig que al fer-ho trobeu i doneu també a la llum les Rambles de la vostra vida.

Llegir assaig introductori i primeres pàgines 

Llegir l'aproximació a l'obra que ens ofereix l'autor en aquesta web

 

 

Ante el atentado del 17 de agosto de 2017 en las Ramblas, estas Rambles de la vida son una pregunta, una invocación a los ángeles de las Ramblas, a su alma herida que busca curarse, para que miremos alma adentro y de ella saquemos todas las Ramblas que somos. Una invocación para ser, al tiempo un recorrido, un paseo por la vida a través de las Ramblas y una meditación sobre ella que el autor comparte invitándonos a hacer cada uno el nuestro, con la esperanza de hacer con otras gotas el mar, de contribuir a que quien las lea saque, saquemos fuera las Ramblas que nos habitan adentro, hacer entre todos las Ramblas de la vida, de las Ramblas poesía, de nuestras Ramblas las Ramblas.

 

Reflexiones en forma de poesía a partir de los versos escritos por el autor para iniciar el libro de condolencias que durante dos días se mantuvo abierto al público en Andorra, y de las impresiones de su recorrido por las Ramblas heridas el 26 de Agosto, a partir del cual se iluminan y encarnan estas Rambles de la vida, en un proceso creativo que el autor nos cuenta, junto al propósito y sentido de la obra, en el ensayo introductorio "Claves para ramblear las Ramblas de la vida", que se puede leer en el link infra. Escribir estas Rambles de la vida - ahora publicadas en catalán - fue para él, como nos dice, un acto de búsqueda del alma, de la curación de su herida, respuesta a las preguntas sin respuesta; de afirmación de la vida y la esperanza. Esperanza que leerlas también lo sea: con ella nos invita a recorrerlas, y con el deseo de que al hacerlo encontréis y déis también a la luz las Ramblas de vuestra vida.

Leer la aproximación a la obra que nos ofrece el autor en esta web, que incluye el ensayo introductorio "Claves para ramblear las Ramblas de la vida"

Temas: 

Referencias destacadas